fredag den 2. maj 2014

Verdens bedste weekend

Vi havde verdens bedste weekend og nu er det allerede weekend igen! Tiden flyver. Jeg er spændt på at se, om denne weekend kan bringe ligeså mange dejlige oplevelser med sig som den sidste. Jeg tvivler på det, for vejret spillede den helt store hovedperson. 

Fredag havde vi børnefri og var til min venindes kandidatfest i kjole, bare ben og ingen jakke. Fantastisk at gå til bilen kl. 01 om natten uden jakke og uden at fryse! Lørdag var vi på MASH til brunch med hele min familie. Det er simpelthen en fantastisk brunch, som alle burde prøve. Hvor kan man ellers få kød og bearnaise til en brunch? Børn er virkelig velkomne og må gerne løbe rundt og lave ballade, selvom det er et pænt sted. Vejret var jo upåklageligt og alle de voksne skiftedes til at spise og spille fodbold med børnene. Emma holdt sig vågen helt til 14.30, hvor vi kørte hjem. Solskin, god mad og havudsigt - what's not to like?

Verdens fineste stråhat med ører fra H&M - lige her

Min yndlingssyren på vej i blomst

Søndag tilbragte vi i haven, trænede løbecykel og havde Sebastians familie til middag. De gav os en udendørs pejs/pizzaovn i bryllupsgave og den lavede vi de lækreste pizzaer i søndag. De bliver så sprøde i den ovn! Mums.

Denne weekend byder på nye spisestuestole (mere om dem i et andet indlæg), middag hos svigerforældrene, planteskole, middag med mine forældre, begynderbio "Alfons Åberg" i Humle Bio med Emmas bedste ven, Carlo, og besøg af min veninde og hendes kæreste. Jeg glæder mig til det hele!




Hav en fantastisk weekend! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar