mandag den 5. maj 2014

Sommerens fineste espadriller

Jeg drømmer om et par espadriller denne sommer. Faktisk har jeg aldrig ejet et par, så nu må det være på tide! Espadriller er den perfekte mellemting mellem klipklappere og sneakers. De er lukkede, men luftige. Jeg tænker, mine fødder og ankler vil takke mig for ikke at have klipklappere på hver dag hele sommeren!

Jeg har fundet nogle bud på sommerens fineste espadriller:



Billi Bi til 699 kr. - lige her
Toms til 599 kr. - lige her
&Other Stories til 275 kr. - lige her
Colors of California til 349 kr. - lige her
ASOS til 78 kr. - lige her
River Island til 78 kr. - lige her
H&M til 179 kr. - lige her

Hvilke er dine favoritter?


2 kommentarer:

  1. Ih, hvor er de fine alle disse sommer espadriller, og hvor er det sjovt, for jeg har netop forleden købt et par i fin guld/metal-stil fra H&M :-) Det er bare helt OK at gå i espadriller denne sommer, åbenbart :-) Ik' kun en souvenir-joke fra spanien dette år - og jeg er VILD med det :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder virkelig fint, Sisse! Dem vil jeg glæde mig til at se :) Jeg har fået mig dem i blonde fra Toms! Så fine, bløde og luftige

      Slet