fredag den 23. maj 2014

Ralph Lauren til børn

Ralph Lauren er min mands yndlingsmærke både til sig selv og til Emma. Jeg købte et par ting til hende ved et godt udsalg, men ellers synes jeg, det er for dyrt at købe herhjemme. Det koster meget mindre i fx USA, så jeg glæder mig til Emmas faster og onkel skal dertil, så de kan shoppe lidt til hende. Disse seks ting måtte meget gerne bo i hendes tøjskab:

Blåstribet kjole HER // Pink cardigan HER // Mørkeblå kjole HER // Mørkeblå jakke HER // Pink kjole HER // Koral sneaker  HER //

Under udsalget blev hun forkælet med et par lækre bluser. Den marineblå bruger hun meget i vuggestuen og den er blød som smør. Den pink polo kan hun først passe næste år, for jeg sørger altid for at købe lidt, der passer nu og lidt, der passer senere. Så ligger der altid større størrelser klar og venter på hende og så skal der ikke shoppes ligeså meget, når hun pludselig hopper en størrelse. 









Ingen kommentarer:

Send en kommentar