torsdag den 15. maj 2014

Ønsker til mor

Leowulff taske: HER // Tom Dixon stage HER // Billi Bi espadriller HER // Lala Berlin tørklæde HER // Nike Free sneakers HER // Kähler Bellino krukker HER // Soft Gallery taske HER // Marianne Dulong vedhæng HER //


Jeg har fødselsdag om under to måneder og med en familie, der elsker at være i god tid med gaver, må det være på tide med en ønskeseddel. 

Mine ønskelister er altid en blanding af ting til mig selv og ting til huset eller haven. I år er ingen undtagelse! Jeg prøver altid at blande dyre og billigere ting, selvom de dyre altid fylder mest, for dem køber jeg sjældent selv. I løbet af året skriver jeg ønsker ned i min telefon, så jeg altid kan finde på noget, når folk spørger, hvad jeg mangler. Denne sommer mangler jeg åbenbart sko og tasker! 

Den smukke Leowulff taske har jeg i sort med sølvdetaljer og jeg bruger den hver dag. For ikke altid at være så sort, ville jeg elske at  bruge den lyserøde med gulddetaljer hele sommeren. Den ville klæde solbrun hud og fine pastelfarver så fint!

Fyrfadsstagen fra Tom Dixon og de smukke Bellino krukker fra Kähler ville pynte så smukt i mit hjem! Krukkerne på badeværelset til smykker eller i soveværelset til nips, og stagen på sofabordet. 

Espadrillerne og sneakersne er musthaves til mine smalle fødder! Jeg lever i flade sko altid og ville med glæde iklæde mine fødder disse smukke sko. Nike Free er fantastiske at have på og jeg er helt vild med det fine pink print på denne model. 

Tørklædet fik et helt indlæg for sig selv, fordi jeg er så forelsket i det. Det kommer forhåbentlig til at bo om min hals en dag!

De smukke vedhæng fra Marianne Dulong har længe været et ønske, idet jeg elsker mine øreringe i oxyderet sølv, men ofte føler, de mangler et pift at noget fint og feminint. De sorte kugler ville give øreringene det ekstra feminine pift, men stadig være lidt rå. 

Soft Gallery laver de smukkeste print og normalt forelsker jeg mig i ting til Emma. Denne gang er det dog denne taske til mig selv, jeg ønsker mig! Den vil være perfekt som ekstra taske til en weekend i sommerhus, til træning eller til alt det Emma-grej, jeg altid bærer rundt på (bleer, vådservietter, dukke osv).

Jeg er forelsket i samtlige ting på collagen og håber, at flere af tingene finder vej til mig til juli :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar