fredag den 13. juni 2014

Fredag med hjemmelavet sushi

Her i husstanden elsker vi alle tre sushi, men eftersom det jo ikke er en billig spise, tillader madbudgettet det desværre ikke så ofte. Jeg besluttede mig for at skyde weekenden igang med en omgang hjemmelavet sushi, som jeg har prøvet at lave to gange før. Jeg er ikke en haj i et køkken og overlader normalt denne post til min søde mand, men mad, der skal nusses om, er mit hjørne og jeg synes faktisk, det er ret hyggeligt. Især salater, desserter og andet, der gerne skal være smukt, er mit job. 

Sushi tager tid at lave, men er det hele værd. Jeg serverede maden her til aften til min mand, Emma, svigermor og svigerfar. De var heldigvis alle begejstrede! 

Her er resultatet af mine "anstrengelser":













Har I prøvet at lave sushi selv? Blev det en succes? Jeg tager gerne imod tips til lækkert fyld!

Fade og skåle er fra Royal Copenhagen.

Hav en rigtig dejlig weekend!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar