fredag den 6. juni 2014

Fars Dag

Håber alle havde en god Grundlovsdag og fik fejret fædrene. Vi gør ikke ret meget ud af mors dag og fars dag, men giver dog en gave til hinanden. Emma var meget stolt over at give farmand en gave og jeg nyder at se, at hun allerede nu føler glæde ved at give og ikke kun ved at få. 

De to havde nogle hyggelige timer alene sammen, mens jeg tog i Haveselskabets Have til havemessen "Mit hjem er mit slot" i går. Messen løber over de næste 4 dage, så man kan godt nå derind! Jeg har været der hvert år de sidste fem år og elsker stemningen og de fine blomster, krukker osv. 
Læs mere HER.

I eftermiddag efter arbejde og vuggestue tager vi i sommerhus med Sebastians familie. Det bliver dejligt at slappe af, få maden serveret og bare kunne lege med Emma uden pligter.

Ønsker alle en rigtig dejlig pinse! 


Kjole fra Wheat HER // Sandaler fra Angulus HER
Lille dansemus! Hun skal starte til dans til september og hun er SÅ klar!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar