mandag den 24. februar 2014

Skønne fund fra lagersalget

Poppy Rose-lagersalget skuffede bestemt ikke! Der var tre langborde fyldt til randen med bunkevis af lækkert tøj til næsten ingen penge (i forhold til, hvad tøjet normalt koster). Stemningen var i top, ingen skubbede, alle havde god tid og hjalp hinanden med at finde størrelser og mønstre. Min mor og jeg fandt en hel del lækre ting til Emma, som hun kan passe enten til vinter eller næste sommer. Jeg elsker at være på forkant med de næste sæsoner og kunne glæde mig til at finde de lækre udsalgsfund frem!

Her er et par af de ting, vi købte:

Smuk sommerkjole i skønt Liberty-print



Trøje i 100% merinould



Kjole i verdens blødeste jersey



2 kommentarer:

  1. Sikke nogle fine sager i har fået købt! :-)

    SvarSlet
  2. Tak, Michala :-) Nu venter jeg bare på sommer, sol og et par ekstra kilo på lillepigen, så hun kan bruge tøjet ;-)

    SvarSlet