mandag den 3. februar 2014

Bottega Veneta - ægte kærlighed


Min kærlighed til italienske Bottega Veneta er stor! Siden en rejse til Rom for ca. 10 år siden, hvor min mor købte en smuk taske, har jeg været forelsket. Jeg elsker min lille pung, som kan rumme ufatteligt mange kort, men som ingenting fylder i tasken. Derudover er jeg den heldige ejer af et flettet armbånd i sølv med læderdetaljer. Det er helt fantastisk, bliver desværre ikke produceret mere. Mærket oser af kvalitet, håndværk og luksus. Der er ingen grimme logoer og man bliver aldrig træt af det flettede læder, der blot bliver smukkere og blødere ved brug. 

Disse ting måtte meget gerne flytte ind i mit hus:


Rubber Black Brown Shaded Eyewear BV 247

Nero Intrecciomirage Messenger Mini Bag
Nero Intrecciato Nappa Veneta


Hvis du også er forelsket, kan du se meget mere på www.bottegaveneta.com


2 kommentarer:

  1. Det er SÅ smukt. Det måtte virkelig også gerne flytte ind hos mig.

    SvarSlet
  2. Det ville også klæde dig! Vi burde splejse og have tingene en måned ad gangen <3

    SvarSlet