torsdag den 20. februar 2014

Forårssko til Emma

Jeg har længe overvejet, hvilke sko Emma skulle have til foråret. Jeg er kæmpe fan af Angulus og overvejede meget et par lækre støvletter derfra, men eftersom den lille dame er lidt af en drengepige og gerne suser rundt på legepladsen og laver ballade, valgte jeg at gå efter nogle mere praktiske sko med større bevægelighed.

Længe var jeg sikker på, at Nike Free var det rigtige valg. De vejer ingenting og fås i et væld af farvekombinationer. Men de Emma prøvede dem, fandt jeg ud af, hvor brede de er i de små størrelser! Hendes fod er lang og smal (som moderens), så Nike bliver først god, når hun bliver ældre.

Det endelige valg faldt på en lækker sko fra New Balance, som jeg havde læst rigtig godt om på forskellige blogs. Den er super smal, praktisk i farve og materialer, og nem at tage af og på på grund af velcroen. 

Vi er fans og glæder os til at tage dem i brug, når det bliver lidt lunere i vejret!





Ingen kommentarer:

Send en kommentar