mandag den 27. januar 2014

Weekendhygge

Weekenden har budt på en masse hjemmehygge med en feberramt mor og en frisk Emma! Heldigvis var Far rask og kunne sørge for en masse ballade. Hvis der er noget, Emma elsker i øjeblikket, så er det at lege vildt med Far. Han er klart den sjoveste at lege med! Han svinger hende rundt, jagter hende og kaster sig rundt på vores Fatboy med hende. Jeg er mere til at se film, læse bøger og lege roligt på gulvet med hende. Hun kender rollefordelingen og er helt indforstået med det!



Fredag legede hun meget med dukker og ville selvfølgelig se, hvordan det var at sidde i dukkesengen!


Dukkeseng og sengetøj fra Smallstuff hos bl.a. Kære Børn

Lørdag var hun til fødselsdag hos Oldefar, som fyldte 80 år og holdt stor frokost. Jeg måtte desværre blive på sofaen, men Emma tog afsted med Far og havde en fest med resten af familien. Hun fik en hoppebold af en tjener og den underholdt hende resten af fødselsdagen! Hvis bare alle restauranter var så børnevenlige...

Prinsesse Emma får lipgloss på af Faster

Selfie-hygge med Onkel, Fars kusine og Faster


Da min feber faldt søndag, måtte vi ud at gå en tur. Puha, hvor var det dog koldt! Så koldt, at jeg end ikke overvejede at tage et billede af Emma i sin lækre flyverdragt, for så skulle jeg jo have handskerne af. Emma nægtede at gå selv i kulden og klapvognen blev hentet. Hun nægter at komme op i den og er dybt ulykkelig i de første to minutter, hun sidder der, og så pludselig er alt okay. Kender I til samme "problem"?

Håber I har haft en dejlig weekend!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar