onsdag den 15. januar 2014

Udsalgsfund i Kalles Børnetøj

Jeg kan lige så godt sige det med det samme: jeg er forelsket i Kalles Børnetøj! Da jeg var lille, købte min mor meget af mit tøj derinde og jeg har utallige gange stået i prøverummet og haft en fest med at prøve flyverdragt eller julekjoler. 
Nu er det mig, der snart kan nyde synet af min datter, der prøver tøj. Indtil videre lader jeg dog Emma slippe for at prøve tingene og tager min mor med derind i stedet. Hun elsker, som jeg, at finde fine ting til krudtuglen. Udsalget er et must, idet alle de lækre mærkevarer jo ikke just er billige! De to årlige udsalg gør tøjet mere prisvenligt og så elsker jeg at være på jagt efter de lækreste ting sammen med en masse andre mødre. Min mor er altid så sød til at forkæle sit barnebarn og elsker at se hende iklædt udsalgsfundene. 

I sidste uge startede udsalget og det er stadig i fuld gang! Der er masser af skønne ting. Jeg valgte at købe alt i nummeret større, end Emma bruger nu, så hun kan passe det til efteråret.
Disse skønheder kom med hjem denne gang: 

Vest i bubblegum pink fra Moncler - tak mormor!

Vest fra Moncler
Yndlingsblusen fra Soft Gallery - den måtte med hjem i nummeret større, end den hun bruger nu
Sorte støvler med ulfoer fra Angulus - str. 24, så de passer til efteråret


Liberty-kjole fra Christina Rohde

Grå skjorte med sorte prikker og sort nederdel i babyfløjl fra Bonton

Skynd Jer forbi Kalles Børnetøj på Jægersborg Allé 41, 2920 Charlottenlund eller kig forbi www.kalle-boernetoej.dk. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar