mandag den 13. januar 2014

Velkommen til min blog!

Velkommen til min blog og mine hverdagsglimt!

Hvor er det stort at kunne sige "min blog". Jeg har længe haft brug for et frirum til at få tanker skrevet ned og lade kreativiteten flyde. Denne kolde januardag blev startskuddet til en ny, personlig blog om mit liv som husejer, nygift og mor til skønne Emma. Jeg vil fylde bloggen med min passion for børnemode, indretning, shopping, mærkevarer, rejser, mad, hygge og hverdagens små mirakler. 

Jeg håber meget, I vil læse med og komme med input til indlæggene! Alle kommentarer modtages med kyshånd. 

KH Trine

2 kommentarer:

  1. Tillykke med din blog, og headeren ser rigtig fin ud :-) Mvh Marie

    SvarSlet
  2. Mange tak, Marie! Jeg er faktisk også godt tilfreds, selvom jeg bestemt ikke er nogen haj til det tekniske - men øvelse gør vel mester :-) Kh Trine

    SvarSlet