tirsdag den 4. marts 2014

Det lækreste termotøj

Termotøj er guld værd for børn i overgangsperioderne, hvor flyverdragten er for varm og forårsjakken for kold. Sidste år, da Emma gik i dagpleje, sad hun på numsen og legede det meste af tiden. Derfor havde hun altid regnbukser på uanset vejret. Jeg købte ikke termotøj til hende, fordi jeg ærligt talt syntes, det hele var for grimt, skinnende og polyester-agtigt. 

Derfor var min glæde stor, da jeg i efteråret hørte rygter om, at Wheat ville genoptage lanceringen af deres super flotte termotøj her til foråret! 

Da Wheat for nogle uger siden åbnede op for salget af deres lækre SS14 nyheder på webshoppen, slog jeg derfor til med det samme.
Termosættet er tykt, let og smukt med quiltet mønster i en douche grålig rosa. Det bedste af det hele er, at det er mat i stedet for det typiske blanke, som jeg ikke er fan af. Wheat er altid fantastiske til at levere varerne hurtigt, have 60 dages returret og svarer gerne på alle spørgsmål. 

Næste weekend skal sættet indvies, hvis vejret tillader det. Den lille trold kommer til at elske at løbe rundt, gynge og sidde i sandkassen i sit nye, fine tøj <3 

Termo jakke - Termo bukser

Ingen kommentarer:

Send en kommentar