torsdag den 6. marts 2014

Forår i min vindueskarm

Foråret er min yndlings årstid med alle de grønne spirer, der myldrer frem fra den brune jord og de visne blade. Snart springer buske og træer ud og så er sommeren på vej! Den lune vinter har forvirret min have og derfor er der allerede store knopper på roser, kastanjetræ og syrener. Jeg er spændt på at se, om de springer ud tidligere, end de plejer. Emma er blevet rigtig glad for at lege udenfor og derfor er vi i haven hver dag efter vuggestue. Vi gynger, rutscher og kigger på buske og planter. 

Jeg har bragt foråret ind i min stue med skønne blomster. Påskeliljer, erantis og vibeæg lyser op og står flot til vores mørke mahognivinduer. Lyngbyvaserne er jeg helt vild med og ønsker mig flere!


Vaserne fås lige her







Ingen kommentarer:

Send en kommentar