onsdag den 30. juli 2014

Onsdagsønsker til hjemmet

Tæppe "Pinnochio" fra Hay til 1699 kr. HER // Skål "Kubus" fra By Lassen til 899 kr. HER // Krus "Contrast" fra Royal Copenhagen til 149 kr. HER // Kande "HK" fra Georg Jensen til 2499 kr. HER // Sengetæppe "Arrow" fra Ferm Living til 1699 kr. HER // Krukke "Perlekrukke" fra Liebe til 350 kr. HER // Krukke "Bellino" fra Kähler til 249 kr. HER // Måtte "Viggo" fra Pappelina til 500 kr. HER // Reol "String" HER //



Jeg ELSKER indretning, design og mærkevarer. Denne onsdag drømmer jeg om flere nye ting til samlingen af lækre ting til hjemmet. 

Vores repos er kun indrettet med nogle skabe, så jeg drømmer om en String-reol med bordplade til computer, en Eames-stol til at sidde på og et Pinnochio-tæppe på gulvet. Tæppet har vi i den store størrelse i stuen og vi elsker det. Det skaber så meget glæde med alle farverne, men fordi farverne er holdt i forholdvis neutrale farver (koral, lyserød, sort, blå, brun), bliver det ikke overvældende for øjnene at kigge på. Det vil være så fint i den lille størrelse på reposen. 

I soveværelset mangler vi lidt pynt i vindueskarmene og der vil den store Kähler-krukke og den lille Liebe-krukke være så fine. På sengen skal der være et blødt sengetæppe med rolige farver i gråt og lyserødt. 

Til køkkenet drømmer jeg om den utroligt smukke kande fra Georg Jensen og den skønne Kubus-skål designet af By Lassen, som matcher mine lysestager. Jeg samler på Contrast-krusene fra Royal Copenhagen og mangler denne flotte variant. 

Bryggerset har vi lige fået lavet færdigt med nye skabe og skabslåger, så nu mangler der bare den allersidste finish i form af en fin dørmåtte i praktisk plastik, så børnestøvler og hundepoter bare kan komme an. 






Ingen kommentarer:

Send en kommentar