tirsdag den 16. september 2014

Afslapning i Sverige

Vi har tilbragt weekenden i huset i Sverige fyldt med afslapning, legeplads, fælleslur, Vild med Dans og leg med hundene. 

Det var meget tiltrængt efter en lang periode med sygdom. Jeg skal igennem en stor operation på torsdag, så trængte gevaldigt til at være i nuet og suge Emma til mig. En uges indlæggelse og mange ugers forbud mod at løfte hende gør mig trist og fuld af savn allerede inden operationen. I morges kørte jeg hende i vuggestue og tænkte på, at det var sidste gang i mange uger, jeg kunne gøre det alene. I morgen står den på forundersøgelser og så operation torsdag morgen. 

Bloggen kommer nok til at holde en pause indtil jeg er på højkant igen. Kryds fingre for mig.


Bukser fra Soft Gallery HER // Bluse fra Zara
Kjole fra Soft Gallery LIGNENDE HER // Støvler fra Angulus HER 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar