tirsdag den 29. april 2014

Sommerkjolen til mor

Den perfekte sommerkjole er nærmest umulig for mig at finde, men i fredags skete miraklet midt i Magasins larm og varme! Kjolen svævede rundt på en bøjle og kaldte på mig. Jeg er sikker på, at andre også kunne høre det. Den opfylder alle mine krav: den har ærmer, den er i et løst snit, den når næsten ned til knæet, den er tynd og den er nem at vaske! Som ekstra bonus er den blomstret, lyseblå og skal ikke stryges! 




Jeg har engang fået en køleskabsmagnet af min mor med et motto på: 
"Dem, der siger, lykke ikke kan købes for penge, ved ikke, hvor de skal shoppe". 

Den rammer plet i denne situation! Kjolen blev min fredag eftermiddag og er allerede brugt 2 gange, vasket 1 gang og hænger nu klar i skabet til næste gang. Jeg ved, at kjolen kommer til at hænge på mig hele sommeren. 

På de rigtig varme dage vil jeg bruge den sammen med klip-klappere og på lidt køligere dage sammen med ballerinaer og en cowboyjakke eller læderjakke. 

Emma godkendte kjolen med det samme, for da jeg tog den på, pegede hun på mig og sagde "mor, fin". Så er dagen reddet!  





Kjolen kan findes her hos Ganni


Ingen kommentarer:

Send en kommentar