onsdag den 2. april 2014

Smukkeste Molo badekåbe

Badekåbe fundet her

Åh, er den ikke bare smuk? Jeg vidste ikke, at en badekåbe kunne være smuk, men jeg synes simpelthen, den er så fin! Molo og jeg har aldrig været gode venner. Jeg synes, det er for farverigt og mønstret, og derfor har Emma faktisk aldrig ejet noget derfra. De sidste par kollektioner har jeg dog lagt mærke til en del flere pastelfarver og rigtig tøsede mønstre, på den gode måde. 

Denne badekåbe er jeg helt forelsket i og jeg ved, at Emma vil have det på samme måde, hvis den flytter ind hos os! Hun knuselsker sin nuværende badekåbe, som er helt ensfarvet og snart for lille. Hver weekend peger hun på den og vil have den på, når vi indtager morgenbordet med efterfølgende Ramasjang eller Teletubbies.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar